środa, 1 stycznia 2014

Nowy rok 2014!

Hej!
Jak wam miną sylwester? Mi naprawdę dobrze, jakoś nie był niewiadomo jak huczny ale było fajnie, w domu i z rodziną. Przyjechałam dopiero wczoraj z Polski, i jestem bardzo zadowolona z zakupów i prezentów które dostałam pod choinkę. Jeszcze kilka musi dojść więc wstrzymam się z pokazywaniem. Może później nakręcę jakiś filmik? Zobaczymy.. 
Jutro znowu szkoła miło było odetchnąć trochę od codzienności i monotonności a teraz to w sumie byle do wakacji... Tym razem jak byłam w Polsce to zdecydowałam że jednak na 1000% to tam jest moje miejsce! Na studia pójdę do polski, i musi mi się udać.. Jeśli mi się nie uda to i tak kiedyś wrócę do polski.. Na pewno

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!





3 komentarze:

  1. Super zdjęcia! Zapraszam do Polski :-) Powodzenia

    http://beautyloverssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ostatnie zdanie bylo niesamowite;) moze nagraj filmik o poczatkach wnorwegii dlaczeggo sie przeprowadzilas itd:) mysle ze byl by ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia a piesek jest piękny *.*
    Ja na szczęście jutro wolne, więc jeszcze troszkę poleniuchuję, hah :)
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje! Zaobserwuj a ja się odwdzięczę :)