środa, 8 stycznia 2014

Team meeting

Heja!
Przepraszam was bardzo że wczoraj nie było żadnego posta ale blogger całkowicie mi nie działał i nie mogłam niestety nic dodać. Nawet nie wiecie jakiej dostałam paniki, chciałam rzucić wszystko i przestać prowadzić bloga, na szczęście miałam Wiktorię która mnie  uspokoiła i kazała poczekać jeden dzień bo to prawdopodobnie jakiś błąd systemu. Na szczęście podziałało! 

Jak widać po tytule posta to mam dzisiaj spotkanie drużynowe z piłką ręczną, nie będziemy trenowali bo hala jest zamknięta, ale za to obmówimy kilka spraw, i porobimy napewno kilka zdjęć bo wezmę ze sobą lustrzankę. Mam też teraz w planach dwa posty, jeden to będzie post o Norwegii a drugi to makijaż oczu który mam dzisiaj na sobie i w którym się poprostu zakochałam. 





Lecę bo się spóźnię.

Jak wam miną dzień?

1 komentarz:

  1. Ty moja piekna *.* no widzisz. zawsze sie trzeba sluchac pand :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje! Zaobserwuj a ja się odwdzięczę :)