niedziela, 16 lutego 2014

With my Pandaboo

Heja!

Dzisiaj po religii przyszła do mnie Wiktoria i jak zwykle świetnie spędziłyśmy czas. Najpierw oglądałyśmy mecz mojej drużyny, a jak pojechałyśmy do domu to miałyśmy głupawkę i oglądałyśmy jakiś niestraszny horror.. Taki zwyczajny dzień z przyjaciółką.. 


Teraz jak zwykle będę musiała wysłać Wiktorii zdjęcia żeby je przerobiła i ukradnę je jej z bloga (klik jej blog TUU). Pozatym to w następnym tygodniu lecę do Polski i już nie mogę się doczekać! To wspaniałe uczucie kiedy wiesz że niedługo jedziesz do Polski jest nie do opisania, i nawet nie wiecie jak się cieszę! Zakupy, polski język i oczywiście ludzie, znajomi rodzina!! Wiii, jeszcze nigdy tak bardzo nie cieszyłam się na wyjazd do polski.. Aż się sama sobie dziwię. 


W każdym razie to w czwartek w nocy chyba jadę więc jeśli macie jakieś fajne sklepy w Gdańsku albo Gdyni to mi napiszcie :)


2 komentarze:

Dziękuję za komentarz, to motywuje! Zaobserwuj a ja się odwdzięczę :)