niedziela, 20 kwietnia 2014

Lace and hearts shorts


Hej! Jak smakowało jajko? Mi bardzo dobrze!
Jak wiecie to ostatnio zamawiałam rzeczy z sheinside, zamówiłam te właśnie śliczne krótkie spodenki które dosłownie wyglądają jak wyjęte z szafy od Bethany Mota. To była miłość od pierwszego wejrzenia. Tak samo jak i bluzka którą mam dzisiaj na sobie. Zobaczyłam ją kilka tygodni temu w H&M, ale wtedy nawet nie wiem dlaczego jej nie kupiłam... A że wczoraj były otwarte sklepy a ja wybrałam się na zakupy z mamą, bratem i ojczymrm to naciągnęłam ich przy okazji na moją wymarzoną bluzkę.. Haha, typowe dla mnie.

Pogoda jaką teraz mamy wprawia mnie w fantastyczny nastrój. Słońce grzeje jak nigdy o tej porze roku, wszystko dookoła robi się kolorowe. Dzisiaj nawet się opalałam, coś co praktycznie nie jest do pomyślenia o tej porze roku, a jednak! 




Spodenki: Sheinside, Crop top: H&m, Kolczyk: Capella

4 komentarze:

  1. Sliczne rzeczy! Pięknie ci w nich! U mnie zła pogoda, cały czas pada :(
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki wyglądana na Tobie bardzo ładnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. szorty są bardzo śliczne :)

    http://aboutweronicaslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorty genialne! Idealnie pasują do topu.
    przy odrobinie czasu proszę o poklikanie w linki : pastelowe-niebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje! Zaobserwuj a ja się odwdzięczę :)