środa, 30 kwietnia 2014

Toms

Hej kochani!
Wszystko już lepiej! A motywacja i chęci do wszystkiego znowu powróciły! Dzisiaj nawet udało mi się zdobyć pierwszą szóstkę z norweskiego. Musieliśmy napisać raport z tego tygodnia co byliśmy w pracy, a to zrobiło mój długi weekend perfekcyjnym :) (Tak wiem że pisałam że nigdy nic nie jest w 100% perfekcyjne, ale zmieniłam zdanie bo ten dzień naprawdę był). Dzisiaj zaopatrzyłam się też w nowe okulary i nowe buty, taka mała nagroda za szóstkę.

A teraz lecę na trening, życzę miłego dnia i pozostawiam was z moim dzisiejszym outfitem! <3





Selfiee





Buty: Toms, Spodnie: FB sister, bluzka: JC, Okulary: Ray Ban

3 komentarze:

  1. Świetny outfit. Buty przykuły moją uwagę i postanowiłam zapytać- Czy są wygodne ? :)
    Zapraszam do mnie :) http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/05/hello-may.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne buty:) i kolczyk ;) do pępka
    http://midnightmargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje! Zaobserwuj a ja się odwdzięczę :)