niedziela, 3 sierpnia 2014

New in sportswear

 Czy jest jakaś lepsza motywacja do trenowania niż nowe ubrania? Dla mnie na pewno nie... No ok, rezultaty chyba jednak są lepsze, ale ubrania też bardzo pomagają!
Wczoraj byłam na siłowni przeteztować moje nowe spodenki i koszulkę które kupiłam w niemczech w firmie Hunkemöller (klik na nazwe aby wejść na ich stronę internetową). Rzeczy są fantastyczne a ich kolory są bardzo świeże i pozytywne! Bardzo polubiłam ten sklep i na pewno do niego wrócę po jeden perfum którego żałuję że nie kupiłam.. :( Resztę zakupów z polski, Niemczech i Holandii pokażę w Haul'u którego postaram się nagrać dzisiaj albo jutro! :)



2 komentarze:

  1. Bardzo ładny strój :)
    Z tego co zobaczyłam na ich stronie internetowej - mają bardzo ładne stroje kąpielowe :D
    Czekam na Haul! ♥

    K.C.

    OdpowiedzUsuń
  2. nowe ubrania rzeczywiście motywują do pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje! Zaobserwuj a ja się odwdzięczę :)