sobota, 25 stycznia 2014

Lazy day

Hej!

Jak wam mija sobota? Mi bardzo dobrze, właśnie nagrałam filmik z ulubieńcami miesiąca, i zaraz zabieram się za edytowanie. Aż dziwne że styczeń tak szybko minął. Wy już macie ferie, i to jeszcze dwa tygodnie! A ja siedzę w domu i czekam na poniedziałek i kolejny tydzień szkoły.. Więc żeby się jakoś pocieszyć to zrobiłam sobie pyszne śniadanie i małą wycieczkę na solarium. Na szczęście nie jestem cała czerwona więc też i filmik mogłam nagrać. 





Miałam wam powiedzieć jaką mam średnią. No więc średnia mi wyszła w tym roku 5,5, haha czuję się jak jakiś nerd. Naprawdę, podobno 9. klasa jest najtrudniejsza a ja mam najlepszą średnią jaką kiedykolwiek miałam, nawet na to nie wiadomo jak nie pracując. Jestem z siebie dumna! :)

1 komentarz:

  1. Boska średnia pozazdrościć! Oby tak dalej!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje! Zaobserwuj a ja się odwdzięczę :)