niedziela, 30 marca 2014

Training

Heja! 
Mój dzisiejszy dzień składał się głównie z.. Treningu! Ci co czytają mojego bloga już jakiś czas na pewno wiedzą to że uwielbiam trenować. Chodzę na piłkę ręczną, w wolnym czasie biegam i chodzę na siłownie.
Dzisiaj wstałam o 9 i o 10 wyjechaliśmy na mój mecz piłki ręcznej. Skończyło się wygraną i świetnym zakończeniem sezonu! Jak już wróciłam do domu a godzina dobijała piętnastej zaczęło mi się nudzić i wpadłam na wspaniały pomysł żeby namówić kogoś z domu na bieganie albo siłownię. Padło na siłownię i mojego ojczyma :-)
Outfit of siłownia hahaha:





  Bluzka: Retive Sport, Spodenki: Salomon, Opaska na rękę i butelka: nike, Buty: Nike

4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia. Powodzenia w dalszych treningach.
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/03/new.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie mam zbytniej motywacji, żeby trenować... podziwiam !
    skorka-pomaranczy.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ćwiczę :D :)
    https://www.facebook.com/pages/Midnight/1463289650563519

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje! Zaobserwuj a ja się odwdzięczę :)