poniedziałek, 7 kwietnia 2014

My everyday

Hej!
Moje dni ostatnio wyglądają tylko tak: Wstać, szkoła, zjeść, trening, nauka.. I żadnej szpary na bloga. A to nie dobrze bo blog to coś co lubię robić, a nie pisząc na blogu tylko chodzę i myślę co napisać. W końcu dochodzę do wniosku że nie mam czasu a pomysł z głowy jak wpadł tak i uciekł.
Postaram się poprawić, i raczej to zrobię. 
Jakoś tydzień temu zamówiłam sobie kilka letnich ubrań z sheinside i już nie mogę się doczekać powiadomienia w skrzynce żeby je odebrać. Planuję też małe jajkowe giveaway, jeszcze nie wiem w sumie co ale coś się znajdzie. 
 A w pisaniu bloga się poprawię obiecuję!!

Mamii

I Ola zadowolona ze słońca :)


4 komentarze:

  1. jesteś strasznie podobna do mamy :)

    http://aboutweronicaslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie byłam u Ciebie!
    Czekam na więcej postów!
    Wiem, że wiele blogerek zamawia z sheinside, czy to faktycznie się opłaca? (chodzi mi o inną walutę)
    Jeśli możesz to odpisz u mnie.
    http://my-little-travel.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwiedzając twojego bloga od razu wiedziałam, że mieszkasz za granicą. Dla upewnienia spojrzałam w opis. I zgadłam Norwegia! Naprawdę świetny blog jest estetycznie i ładnie! Nie wiem dlaczego, ale trudno o ciekawe blogi w Polsce.. Będę odwiedzać częściej :)
    Jag znajdziesz czas to wpadaj do mnie. www.klaudiachrol.blogspot.se / sąsiadka ze Szwecji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to motywuje! Zaobserwuj a ja się odwdzięczę :)